Friday, May 27, 2011

KEBOSANAN YANG TAK LEH BLAH

hi..mesti korunk rindu ngan aku an??hu2..dh lme aku xmngadap mende ni..ok2..meh nk story sikit..aku bkn pe..lappy aku buat hal..so trus down nak mengadap sume ni..skunk ni pon duk pnjam lappy kwn n berukband die..kbetulan die g ngedate plak..ape hangguk2 kepala..ape sengih2??mngutuk aku tak laku lar tu..HELLO!!!bukan xlaku ok..aku saje tak meLAKUkan diri ni..siyesly btol2 bosan skunk ni..duk tgk tv cite ape pon aku xthu ni..lyn fesbuk plak..mcm hampeh..ntah mne makhluk2 dlm fesbuk tu pergi..xde sape pon nk chat ngan aku..ape lagi aku nk mengarot mlm ni erk..hurm..korang ade idea x??ape nak buat ni..grrrr..tensyen2..nak mkn..aku on diet..nak skodeng mamat sebelah umah..xde mamat..bapak2 mamat je ade..nak basuh moto..tadi aku dh basuh..siap aku mandikan aku skali..ape jadahnye basuh moto sampai aku pon joint lencun..tp kalau xlencun..org xkan tahu aku basuh moto kan..lagi dua hari my bufday..ntah la..lgsung xde mud nak celebrate..tapi adiah aku nak..sila pos ok..ape lagi aku nak story morry ni..weh!!!jum clubbing..hak..hak..

No comments: